No, it’s not for what you think. In London, Elton John and his husband, David Furnish, have accepted an apology and undisclosed libel damages over a newspaper report that their dog severely injured a child while on a playdate.

Defendants in this case were News Group Newspapers which owns The Sun and Sun on Sunday. The Sun claimed in February that the dog inflicted “Freddy Krueger-like injuries.”

According to the attorney for John and Furnish, the allegation was false. NGN agreed to apologize and to pay “significant damages as well as to reimburse their legal costs.”

Related content:

By David Cary Hart

Retired CEO. Formerly a W.E. Deming-trained quality-management consultant. Now just a cranky Jewish queer. Gay cis. He/Him/His.